1 mei.

Assalam.

Dah lama tak membebel dihari jumaat.
Kalau membebel panjang je ceritanya, tapi asik malas je nak update blog.
So macam biasa, aku kena baca balik entri entri lama, cari mood.

Kadang2 bila baca entri lama, selalu macam eh, dulu mcm ni ek, dulu aku penah buat gini ek.
So syukur sangat ada blog.
Tempat aku nak abadikan kenangan hidup aku sampai bila bila.

tahun ni 1 mei jatuh hari jumaat. Ruginya.huhu
Sebab kami di kelantan memang dah hari cuti.
If jatuh hari sabtu, barulah diganti hari ahad.
Takpela, nasib baik hari wesak jatuh hari ahad.
So minggu ni cuti direct 3 hari.hehe

Takde kemana pun, tapi boleh lepak kat rumah layan tv pun dah alhamdulillah.

Aku ni tak tahula dah nyanyuk ke hapa.
Memandangkan aku jumaat sabtu mengajar tuisyen so macam biasa pagi tadi siap siapla nak pergi tuisyen.
Langsung lupa hari ni public holiday, so takde kelas.
Dahla keluar awal sebab plan nak jalan jalan kat pasar dulu.
Sampai je depan tadika tengok gate berkunci.
Aik????
Lepas tu bila fikir baru teringat hari ni 1 mei.huhu.

Rasa nak tepuk je kepala sendiri.
Kebetulan pulak mada siap siap tu pakai jam tapi tak tengok jam.
Kot tak nampakla tarikh 1hb tu. Ish ish ish.
Bazir masa bazir minyak kereta.
Demmm u bn. Naikkan lagi harga minyak.
Next pru jangan harap ko dapat undi aku ek.huh!

Tapi takpe, so aku jalan jalan kat pasar je.
Beli pauh lemak 3kg.
Beli baju tidur selai.
Okla tu kan? Hehe
Jangan sia siakan perjalanan katanya,
Takkan nak balik tangan kosong.hihihi


Dah tua bangka nak pakai baju hello kitty lg ke muis oiiii?
Wakaka...ada aku kesah?
Age is just a number hokeh..
Im still young at heart.haha

Aku suka hello kitty. 
Princes princes ni kita tak layan. So boring. 
Baju ni aku beli rm20 je. Tak boleh kurang dah. 
Mula tu rasa macam mahal la jugak just nak buat tidur. 
Tapi bila balik rumah n try, waa best sgt kain dia. 
Lembuttttt je. 

Aku ni pulak tak boleh kalau barang best. 
Terus perangai tamak datang tak cukupla satu.haha
So next week pergi tuisyen boleh grab lagi selai.*wink*

Ok tu je nak cite. 
Malam ni ada 2 cite best. 
Hindi best. Ice age best.
Dua dua saya nak tengok.hehe. babai....




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM