Udang Goreng Kunyit+Kari

assalamualaikum

dah lama tak letak resepi kat blog
bukan ada masak apapun
selalu masak simple je
nak letak resepi watpe.hehe

kali ni nak letak resepi udang goreng saja
bag aku biasa aja tapi anak sedara hubby suka sangat kalau aku masak udang ni
sampai my SIL yang balik bercuti dari Kl ritu
sampai jenguk dapur tanya cane aku masak udang tu sebab anak dia dok cakap sedap sedap.hehe

mana ada bahan special pun
tapi bila aku nak goreng apa apa aku suka letak kunyit banyak banyak
pastu letak rempah kari ikan or daging/ayam sikit
kadang aku letak cili kisar sikit
so bila kita taruk lebih dia macam jadi bumbu gitu
so bila goreng dia tak kering
tu jelah




makan dengan nasi panas panas memang sedap
hubby suka je makan simple macam ni
ada ulaman and budu cukupla



Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM