Tuesday, June 18, 2013

mimpi keguguran


assalamualaikum


malam kelmarin mimpi
masa nak jalan ke bilik air
lantai licin, tersalah langkah
and then terus jatuh terjelepok kat lantai
nampak ada banyak darah yang keluar
then terus menangis sebab ingat dah keguguran
lagipun tak tahu mengandung pun

then terus terjaga
kiranya sejak kawin nilah kali pertama mimpi pasal ni
agaknya sebab sekarang ni tengah berharap nak anak sangat kot
sampai termimpi mimpi
lagipun 2,3 hari ni pun kesihatan tak tiptop
selsema dan asal malam je mulala rasa tak sedap badan
campur dengan letih kerja semua
mulala nak mimpi mengarut macam ni

tapi tak cerita kat suami pun
sebab taknak suami fikir pasal anak.hehehe
k daaaa...




1 comment:

Azian Elias said...

be positive. INSYALLAH.. jangan put too much hope. let it flow... relax.. itu lebih baik.. take care yee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...