SKIPTRACE (2016)
salam. If weekend, hari sabtu selalunya boring. sebab dok ulang tayang je cite yang dah tengok sepanjang minggu. so last week, nampak je ada iklan SKIPTRACE kat astro best, memang aku teringin jugak nak beli. so masa kat rumah mak, aku beli cite ni. if keluar kat astro best murah jelah rm10.60 kalau kat astro first, mahal. selalunya cite melayu banyak keluar kat astro first. bagusla sebab aku tak minat cite melayu.huhu lama dah tengok cite ni kat web untuk download, tapi ritu masa nak download, aku tengok still takde subtitle dekat subscene.com. so aku tak download pun cite ni. alang alang dah ada kat astro best, beli jelah. if kita beli dapat jugak chanel astro best hd, tapi mandangkan rumah mak bukan tv flat screen, so gambar di chanel astro best hd tak cantik. asik pecah pecah je. so layan jelah kat chanel biasa. overall, tak rugi langsung beli cite ni. aku siap ulang tayang 2x direct non stop. if movie jackie macam biasalah mesti ada action kan? tapi ...