BESDAY HUBBY.....yang ke---30!

23 Disember, besday B, tahun ni jatuh hari Khamis. Cantet, sbb B abis keje kol 4ptng, so sempat lagi la kitorang nk g celebrate mana2. Kebetulan jgk arini umah Kak Yah buat makan 40hari ma dia meninggal, so aku sebuk sketla. Sbb mak yg order kuih n tapai dr Cherang Hangus, awal ptng dh kena g sana anta kuih. Aku plak keje, balik dah kol 3, singgah Perling jap bli kek utk B.

B bkn suka mkn kek sgt pun, tapi xpela aku suka.hehe..so aku bli ikut citarasa  aku jelah. Bdk2 ni ckp kek dkt Perling sedap, aku x penah try lagi, ni bru first time nak rasa. Aku x tempah pung, bli yg siap trus je. Pilih mana design yg simple n cantik, ku pilih Black Forest, 1/2 kilo rm22. Mahal sket sbb dia guna fresh cream. Aku ni mmg dah lama anti ngan kek guna aising.hehehe


aku yg suruh akak tu buat heart 3ketul..aku nak penuhkan sume akak tu ckp x cantet..pandai je!

Ptngnya lps anta mak umah kak yah, aku lepak jap n ckp nak g KB jap skali ngan nak ambik adik aku yg kuar dating, padahal alasan je tu.hehe...dalam hujan renyai aku drive masuk bandar menuju ke port yg telah dijanjikan dgm B, McD. Kesian B, dahla penat balik dr keje, ku paksa dia datang gak semata utk celebrate besday. Kalu x dtng aku ugut nak merajuk,hehehe..

B penat punya pasal, masa nak U-turn ke McD, dia g bantai trlelap g hentam van depan dia. Aduss, kronik dah masalah tdo B ni, pantang kurang tdo, mula la dia nak lelap kokse. Nasib baik xde apa2 yg serius. Ku plak dh x sabar menanti dgn kek, dgn hadiah bagai. Tapi lupa plak nak snap gambar hadiah utk B..

B smpai je, trus orderla, mmg dah lapar. Aku mmg dah lama nak mkn Prosperity Burger, Bubur Ayam McD. B bli set Filet O Fish je utk dia, n utk Husni B order set happy Meal Mc Nugget..siap dpt free toy scarf rambut ala Princess..hehe kalu husni pkai jadi bapuk la dia, x seswai k...


b tgh baca kad dr tunang dia...hehe


Husni tlng tangkap gambar..ms ni aku bulat semacam, B plak bru potong rambut ala rekrut...dunt like it!



Lps siap mkn, sorang staff McD datang...

KMC: besday anak akak ke?
Aku: eh xdelah, besday abah dia.hehe
K: O ingt kalu besday bdk, kita akan bg hadiah..
Aku: Owh yeke..hehe xpela lenx je

Bila B datang aku cite kat B. B pun bisik...nape sayang x ckp besday Husni?hehe

Tak baik tau menipu, setakat adiah dr Mc D tu apala sgt.hehe..B mcm aku jgkla, suka sgt dpt free gift, wpun takdela best pun hadiahnya.hehe..Lbh kurang kol 7, kitorang gerak balik asing2. Sian B, stuck in jam plak...hehe ngalahkan KL dah bandar KB skang ni..

ku plak dgn kepenatan, gerak g umah ma Kak Yah, nak kena menunggu plak ayah habis mengaji kol 11 lbh. Dah siap mkn sume, ku g bantai tido dlm kete.hehe...sekian!

Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM