ditinggalkan akhirnya.....



dalam kesedihan sebab first time berpisah lepas kawen
hubby kena pergi kursus 3hari 2malam di tasik kenyir
pagi semalam b bertolak dengan bas IKBN pukul 10 pagi

bangun dari tido terus packing baju yang b nak bawak
based on kertas tentatif program banyakla jugak baju kena bawak
baju formal
baju kasual
seluar track
baju untuk aktiviti keagamaan
kasut kerja
kasut sukan
toiletries
tuala

penuhla satu beg
b cakap ni first time dia g kursus bawak penuh satu beg
hehehe harusla
sebab bila aku packing baju mesti lebih dari kegunaan
baik lebih dari tak cukup

so lepas packing terus siap sebab nak keluar awal sikit nak breakfast sama
aku sampai tak jadi nak puasa ganti hehehe
masa otw ke IKBN b tanya 
"sayang sedih tak B nak tinggal ni? takdela orang nak peluk tido malam.." hehe
masa tu aku tak sedih pun
so aku dengan berlagak jawab
"alah, tak sedih pun..dah biasa.."

tup tup masa aku tengok bas gerak je keluar dari IKBN hati dah rasa sayu
tapi masa tu tahan je
after that sampai je rumah b dah kol
masa tu barula rasa sedih
masa cakap 'B, sayang sedihla.."
masa tu memang dah bergenang mata
so terus letak

lepas tu naik je kete n terus drive airmata terus berguguran
nangis la aku beriya iya
sampai nak teresak pun ada
hahaha memang sengal gila
baru laki tinggal pegi kursus tu..

bila dh nak sampai kedai emas aku stopla nangis
masuk je kedai banyakla pulak cermin
tengok mata n hidung dah merah
siap sok sek lagi
ish ish ish
memang muka x malu
hahaha
mesti akak kedai tu ingat aku ada masalah apa tadi elok2 je..hehehe

bila ingat balik rasa nak gelak pun ada
umur dah 27 tahun
dah berlaki pun
sikit lagi ada anak
tapi perangai suka nangis ya ampun memang la susah nak ubah..huhuhu
sabar jelah!!!!

tapiiiiiiiiiiiiii
tu cite  3 hari lepas
B dah balik pung
yahuuuuuu!!!!

ni je souvenier dari tasik kenyir
dua set keychain untuk B n aku
thank u darling..xoxoxo






Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM