ramadhan keduabelas

assalamualaikum

jumaat kedua di bulan ramadhan tahun ini
kalu jumaat lepas aku berbukak di KFC
hari ni aku pilih mcD pulak
lagipun mcD ada McValue Buka Puasa

so dalam 6.30 aku keluar n singgah bazar telipot beli akok jagung
bila sampai mcD masa tu orang dah ada ramai
kebanyakan meja pun dah penuh
nasib baik ada lagi satu meja dengan satu kerusi betol2 depan kaunter

so sementara nak menantikan nak pegi order online fb jap
wifi kat mcD ni okla sket dari wifi KFc
main fb n mesej dengan B jap
aku memang dah bajet nk order dalam 10 min sebelum masuk waktu

aku tengok dah ada yang order awal gila
dahla ekon dalam tu kuat gak
so akan sejukla makanan so tak best jugak
elok aku g order je masa tu dah memang takde orang pun kat kaunter.hehe

mulanya aku nak order set McChicken
tapi budak depan aku tu order set ayam spicy
wah nampak macam sedap je pulak
so aku pun orderla set ayam spicy n tambah satu bubur ayam





bubur mcD memang la faveret aku
memang sedap
setiap kali beli memang puas hati
tapi kali ni aku tengok nasinya terlampau banyak
sampai takde supnya
tapi taktaula kot dia packing awal so nasi tu dah kembang
tapi memang la still panas
so tak puashatila sebab aku suka yang bersup banyak
ayam goreng spicy pulak okla jugak
lain la dari rasa ayam goreng kfc
dia macam ada rasa ayam goreng segera pun ada jugak..
hari ni aku tak tambah sundae chocolate sebab tau dah malam so takkan habis
taknak membazir..hehe fries tu takpe bawak balik je adala yang menghabiskannya nanti
lepas makan lebih kurang aku terus gerak balik
malam ni nak singgah kedai jap
nak jumpa anak tiri.hehe




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM