redeem bonuslink


sejak aku jadik member bonuslink ni first time aku redeem barang
point bukan ada banyak sangat pun
last check ada 2770 jek
sume aku dapat hasil belanjaan ni Parkson n isi minyak kete di Shell
so bila aku survey barang adala a few things yang cukup point untuk aku redeem
antara 3 barang yang aku consider nak 

set lunch box ben10 untuk husni

 
 


sehelai towel bonuslink





n satu kotak storage box berkain
so bila aku fikir punya fikir
aku redeem storage box jelah
boleh buat isi barang n letak bawah katil 
so takdela semak sangat bilik
after a week lepas aku redeem online akhirnya dapatla barang tu
bonuslink courier through citylink
n bila dorang kol aku suruh hantar terus kat tempat keje je senang

alhamdulillah okla
barangnya yang aku dapat much more better dari apa yang tengok kat web dorang
actually storage box tu mulanya nampak tak convincing pun
nampak macam lembik n tak firm je

tapi bila sampai aku terus je bukak..
kualiti memang okla
n material yang dia guna memang tebal n elok
bukan barang cincai cincai
bila kita taknak guna boleh lipat n simpan balik



     Neo Geo Box with Cover Medium - Special Edition

    Gift code: 334-002-01
  • Non woven polyester with traditional floral motive.
  • Durable, stylish and functional
  • Natural colours for easy coordination of furnitures and accessories.
  • Foldable when not in use.
  • Size: 30(L) x 40(W) x 25(H) cm.


bila aku tengok dekat parcel tu dia state harga benda alah ni rm50..
okla tu aku dapat dengan free je bila isi minyak shell n shopping kat parkson
nak jadik member pun tak payah bayar apa
untung berbaloi baloi..hehehe
tenq bonuslink


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM