koleksi free stuff



assalamualaikum

takde mende nak stori hari ni dalam blog
so belek gambar dalam pendrive jumpa koleksi barang barang free 
yang aku snap suka hati aku
adala a few free stuff

aku n B
dua dua sukaaaaa barang free
sape tak suka dok?
hehehe
kadang kadang aku rasa aku beli something tu sebab barang free je pun
bukan sebab nak kat barang tapi nak benda free
hatta percuma satu mangkuk plastik kalu beli 2 paket mee maggi pun aku rasa nak beli jugak..huhuhu
macam kronik je dengar masalah aku ni

pantang g supermarket ke mana mana ada jual barang
tengok je ada free stuff terus rasa nak nak nak
tapi biasa aku akan fikir dulula perlu ke tak barangnya
kosnya mahal ke murah ke
tengah ada duit ke takde duit ke


jom terjah koleksi aku ni
sikit je
nanti aku nak update dari masa ke masa.hehe


UPDATED 05-04-2014

mak aihh lamanya tak update free stuff kat sini
bukan takde, cuma malas.hihi
mood mengumpul barang free dah kureng sikit
sibuk keje takde masa nak luang untuk benda kurang berfaedah.kihkihkih
hari ni nak tepek 2 item je, yang terbaru



suka beg ni sangat sangat
besar boleh muat small purse, tab, charger tab, beg pendrive, hard disk, usb cable, parfum, compact powder
pendek kata macam2 la boleh sumbat dalam ni
yang penting merahhhhh, faveret kaler aku.hihihi
dekat PKT kitkat 12pcs dengan beg ni rm10.90
tapi ritu aku tengok kat mydin lagi murah rm9.90 je.huhu
nyesal beli satu je





 small plastic container brand nestle
untuk semua ice cream produk nestle boleh dapat free bekas ni
tapi aku pilih aiskrim milo nestle, kebetulan ada lagi diskaun harga rm2
so harusla aku rembat aiskrim ni
dahla harga offer dapat lagi free bekas, konfem aku rembat.hihi
sebenarnya tadi pergi PKT nak rembat lagi satu beg nestle kitkat
tapi bila tengok dekat rak dah takde pun
takpe, nanti aku pegi cari lagi kat mydin.harus. wajib :p


*******updated



promosi terbaru dari kitkat
frame n fridge magnet 2 in 1
sangat cantekkk
sebab merah.hehe
nanti nak letak pic B n aku




baru je dapat tadi
ada sorang student buat survey pasal radio muzik
tapi bagi gfit radio kelantan.hehe
cantik pen
keychain tu nanti nak bukak and taruk gambar aku n B
n bagi buat keychain kunci kete B






dapat free masa beli 2 botol 1.5lit tropicana twister
masa tu dengan B kat pacific KBmall
nampak sekali belek je then letak balik
rasa nak tapi takut B marah
pantang nampak barang free.hehe
B pun cakap kalu nak ambikla
nanti balik rumah menyesal.hehe
faham dah perangai bini dia
so dah B cakap gitu terus ambik.hihihi



**********



pen ni dapat lepas buka saving account kat maybank
comel je
ada yang kaler merah kawan aku dapat
kalu tau aku mintak tukar dekat akak kaunter maybnak tu.hehe
dahla comel
sedap je buat menulis
sekarang aku guna dekat tempat kerja




koleksi kereta volkswagen dari KFC
banyak aku dapat
dekat 10 bijik semua kaler ada
macam macam jenis
tapi skang aku display dalam red viva cuma ada 3 yang kaler merah, pink n kuning




 beli stok sampai 80 keping pantiliner semata mata nak bekas ni.hehe
comel je
kaler pink
aku buat isi brooach
bila nak g beli lagi satu dah habis stok dah.huhuhu




 handbag kecik ni dapat masa beli parfum untuk wedding aku
beli givenchy dapat beg n miniature morgan parfum
tapi beg ni aku dah bagi kakak buat beg raya
save duit umi dia.hehe




botol air kesayangan aku
dapat masa beli produk muka B Loreal Men Expert untuk hantaran kawin jugak
satu botol ni saiz 1.6 liter
aku jarang minum air masak
so kalu rajin isi air dalam ni n bawa g keje, rajinla sikit nak minum





 dapat mug Kit Kat free bila beli dua paket kitkat yang besar tu
aku bukan penggemar kit kat sangat
tapi mug ni so tempting
sebab merah.hehe
so aku membodek cikgu ismira n dia tolong bayarkan




dapat payung free masa beli baju B untuk hantaran kawin
sayang sangat payung ni
siap ada casing
tapi dah hilang kena rembat kat tempat keje
nyampahs je
aku sumpah biar kena panah petir je sape yang cilok payung aku
doa orang teraniaya makbul tau!
muahahaha

Comments

  1. hahaha..comel2 jek..nk jgk la brg free..i suke jgk..tp jrg jek dpt!

    ReplyDelete
  2. skang payah nk dpt brg free cik kak..misti ade juge kos tsembunyi dari kos kita beli brg tu..last2 kita kna tipu...(kata mak aku ler..sbb aku suka beli brg ntahape sbb nk yg free tu..haha)

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM