tak tertelan...



assalamualaikum

dah 3 bulan lebih usia perkahwinan aku
setakat ni takde rezeki lagi berbadan dua
tengah berusaha jugak
kalau ikutkan hati memang kalu boleh dah nak baby
tapi mak aku macam tak menggalakkan je
dia cakap macam awal lagi
duduk je berdua dulu
aku pun tak tahu nape

takpelah, ada rezeki adalah
kalu tuhan dah nak bagi takde siapa yang mampu nak tolak
aritu masa bawak ayah pergi klinik tempat kak ipar kerja
aku belek risalah pasal kehamilan
so kak ipar aku tanyala dah ada ke

aku cakap takde pun
saje je nak tahu apa yang patut
so kak ipar aku bagila dekat 10 papan asid folik
aku ingat ubat ni kena ambik bila dah mengandung
tapi rupanya kena ambik sebelum mengandung lagi

sejak aku ambik tu sebiji ubat pun aku tak telan lagi
kalu ubat ubat saiz cinonet ni
memang susah aku nak telan
tak tertelan rasanya
sebab kecik sangat
nanti konfem terkeluar balik




nak makan nanti kena makan dengan buah buah
kecik n pahit
euww canela nak menghadap 9 bulan dengan ubat ni nanti..huhu




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM