kebodohan di kala tension

assalamualaikum


akhirnya selamat
rambut panjang mengurai aku selamat dipotong pendek
masa nak potong tu aku ditanya menyesal ke tak?
dengan konfiden aku jawab tak pun!
hmmmmppp padahal..

semuanya sebab aku tension dengan B
nak lepas geram punya pasal g potong rambut
konon nak protesla
apala ke punya bodoh macam tu
patut aku botakkan kepala B masa dia tidur aje
geram!!!
dah takdela rambut panjang mengurai
yang ada rambut kontot je
still cute jugak
tapi hmmmm

takpela patah tumbuh hilang berganti
nanti rambut aku panjang lagi
lagipun panjang sangat memangla leceh
bangun pagi nak pergi kerja nak keringkan rambut
lepas tu orang cakap tak elok buat sanggul tinggi
menyerupai orang jahiliah
takpela atleast kurang satu dosa kat situ
hmm ayat nak sedapkan hati sendiri je lebih ni.hehe

semua ni B la punya pasal!



Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM