random pics!!!

assalamualikum

random pics yang nak share disini




my new hair clip
masa beli tak perasan
bila tengok kat rumah rupanya bentuk kepala mickey mouse.hehe





my new colour pencils
sebab nak bezakan dengan yang students punya
aku dengan gigihnya balut kotaknya
barula nampak ceria





faveret kuih
sekaya @ pulut kaya
best pulut sekaya ever yang pernah aku makan
pulut n kayanya sangatla lembut
biasa aku akan beli 2, 3 bekas setiap kali singgah kedai ni
kalau turun nak gerak g kerja awal
sanggup melencong ke kubang kerian dari pasir tumboh
semata mata nak beli kuih ni





new couple brazil tshirt yang hubby belikan
warnanya cantik aku suka sangat
material dia pun lembut je
cuma tshirt ni cutting kecik
walaupun hubby belikan saiz M untuk aku
macam ketat n singkat je
segan nak pakai


will update it later..



Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM