emosi pagi


assalamualaikum

pagi ni gerak ke tempat kerja dengan suami aku sedikit emosi
mengadu kepada suami about his family members punya attitude yang aku tak boleh nak terima
sakit telinga nak  dengar, sakit hati nak tahan
maybe aku sedikit jahat disitu bila menghasut suami supaya take action
after all budak tu cuma anak sedara dia
yang sangat kurang ajar dan tak reti nak hormat yang lebih tua
tapi suami macam biasalah
takpelah, sabarlah
ada masa dia nanti adalah

ya tuhan..sabar jelah
bagi aku suami terlalu berlembut
tapi mengalah bukan bererti kalah
aku memang jenis pendendam
pantang kalau ada yang suka nak buat fitnah nak mengata ngata ni
bila aku dah hilang sabar nanti, tahulah..
kau dengan mak kau sekali aku aku smash nanti

dasar manusia tak sedar diri
macamla kau tu dah hebat sangat
pelajaran pun takat kepala lutut
setakat kerja gaji celah gigi
ada hati kau nak mengutuk orang ek
maybe suami aku  bukan yang terbaik bagi orang lain
afterall, dia tetap suami aku
kalau dah takde benda nak buat modal sembang
baik simpan je dalam hati
cermin diri sendiri sebelum nak mengata orang ye..
   ;p




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM