ramadhan tahun ni macam mana?


assalamualaikum

kalau ramadhan tahun lepas rutin ramadhan aku sangat meriah and menarik
sebab aku bekerja shift
so aku memang drive sendiri and boleh explore merata rata bazar ramadhan
mengikut kemahuan and nafsu aku
aku bertukar bazar setiap hari
aku berbukak puasa merata rata
kadang di rumah
kadang di kedai
kadang ditempat kerja
kadang berdua dengan B
kadang sorang sorang aje

dalam sehari aku pergi sampai 2, 3 bazar semata mencari menu kegemaran aku
berbuka di fast food sorang sorang
mengharung jalan jem semata mata nak mencari akok jagung kegemaran aku
tapi itu cerita ramadhan aku tahun lepas

tahun ni pulak macam mana?
aku dah tak drive sendiri
pergi balik kerja dengan hubby
kerja pun ofis hour
dah tak bebas la nak kesana ke mari
manala B nak melayan kalau aku nak g bazar jauh jauh
atau yang bukan hala balik rumah

ohh sangatla tak ohsemnya  nanti ramadhan aku.huhu
tapi kalau B balik kerja lebih awal dari aku maybe B akan guna motor
so aku boleh drive sendiri pergi kerja
dengan sendirinya rutin ramadhan aku best macam last yearla.hehe
mintak mintak planning menjadi..
aminnn... :)



Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM