'saya taknak tengok muka awak lagi!'


assalamualaikum


cerita adik maira yang pertama untuk tahun ni
cerita pagi semalam masa sesi reading
aku macam biasa akan duduk di group boys
so yang girls teacher jauh sikit mulala tak terkawal
hal mengaler pun boleh sampai nak gaduh gaduh

sambil buat reading sambil aku pasang telinga la jugak
tup tup si maira datang mengadu ada yang taknak berkawan dengan dia
aku biar jelah sebab tiap hari 40x sehari ayat tu jelah aku dok dengarnya
gaduh seminit baik seminit.huhu

tup tup masa dok pasang telinga tu aku terdengar satu ayat keluar dari mulut si maira

'saya taknak tengok muka awak lagi..'

pastu aku tengok dia siap pusing badan dia mengadap ke lain and muncungkan mulut
kebetulan girls yang dia bergaduh tu duduk mengadap dia
aku punyala nak tergelak masa tu
budak umur 6 tahun ke yang bergaduh cakap macam tu?
amboi amboi amboi macam bergaduh laki bini la pulak
siap keluar cakap kay ell tak tahan tu

kebetulan masa tu kamera ada ats meja
so cepat cepat aku snap gambar dia




amboiiiiiiiiii muncung kemain panjang sampai boleh ikat
sabar sajalah ;P





Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM