bersiaran dari kg seneng


assalamualaikum

kali pertama bersiaran dari rumah
baru je beli maxis boadband tadi.hihihi
ketinggalan zaman sungguhla
tak kisahla yang penting baru sekarang ni aku rasa nak dulu

kalau dulu siang hari aku sampai dah naik boring main fb dengan blogging kat tempat keje
tai tahun ni students pun makkin ramai
ada je masa rehat tapi bila badan penat memangla takde mood nak blogging
kadang sampai 3,4 hari tak sempat nak update
tak kisahla tak ramai yang nak baca pun
yang penting tu salah satu cara aku nak hilangkan stress

so bila fikir punya fikir memangla macam membazir je nak spend duit untuk guna internet kat rumah
tapi blogging punya pasal terpaksala
at least lapang sikit hati nak update blog, nak blogwalking sana sini
kalau setakat fesbuk aku tak minat sangat
bukak tengok update apa yang patut dahla, tu je




aku beli maxis broadband postpaid je pun
topup RM48 per 30 days dengan kapasiti data 2gb sahaja
nak try je dulu
kalau lain slow je try la untuk RM68, 4gb pulak
tapi setakat untuk blogging dengan facebook ok jela
tak payah bazir ambik yang mahal mahal
modem tu pun aku guna yang akak aku punya je
dah save kat situ RM150 tak payah beli modem.kahkahka
jimat sungguh
lepas ni bolehla berblogging tiap malam
iyeahuuuuu
;)









Comments

  1. waahh lappy cun ah kaler pink! hehe

    eh hi! tengah blogwalking jmpa blog ni. burung 2 ekor kat atas tu cute. hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM