navy zag dots & gemoks



assalamualaikum

last week aku beli penny chiffon dress lagi dari poplook
kali ni aku pilih navy zag dot
actually tak plan pun nak beli
sebelum balik dari kerja khamis lepas aku online jap
tengok tegok poplook ada bagi 15% diskaun untuk semua jenis dressnya
aku terus laju laju bukak poplook
terus berkenan kat penny chiffon zag dots
ada 3 colour
mulanya nak ambik yellow last last tukar ke navy color
lepas tu bila nak masuk code untuk diskaun rupanya dah expired
bila aku check balik rupanya dari 12pm sampai 5pm je.huhu
rasa rugi sesangat
at least kat situ dah boleh save rm10

tapi dah berkenan punya pasal aku nak beli jugak
tapi bila  nak beli aku lupa aku punya cimbclicks tak boleh guna sebab aku belum update no telefon
dahla duit semua ada dalam bank islam
so aku cepat cepat transfer ke cimb kakak aku
pastu suruh dia je yang belikan

dress tu sampai hari ahad lagi kat rumah mak
tapi semalam baru aku pergi ambik
bila bukak je wahh cantik
memangla puas hati
tapi bila try awat rasa ketat pulak
nak pakai tu macam susah sikit
bila dah pakai memang tak boleh nak kancing kat belakang
pastu bila nak bukak susah kemain



pic from my instagram
penny chiffon -navy zag dots


aku pelik la sebab aritu aku dah beli sehelai saiz M jugak
adakah ukuran nya tak akan tepat untuk setiap helai
atau adakah aku yang makin berisi?
pastu bila aku check check balik aku nampak nape lengan macam jadi lebih besar?
ke perasaan aku je kot
terus aku mesej suami cakap tak jadi nak makan burger.wakaka
konon nak start dietla ni..

pagi tadi masa mandi kemain lagi aku senaman lompat lompat kat bilik air
lepas ni ingat nak pegi shop cari tali skipping
konfem kena diet and exercise lepas ni.huhuhu

p/s: dari nak cite pasal baju tercerita pasal gemoks lak..hehehe
apa apa jela labuuuu....
daaaa ;)





Comments

  1. samalah dengan wife saya jugak, asyik dengan poplook ja hari-hari, hm...so far, pakaian yang dia terima ok la...ke dia yang makin kurus, huh?

    ReplyDelete
  2. cantik la. tak pernah beli poplook. takut tak sama saiz ngan badan..hhehe

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM