randoms #7

assalamualaikum

random foto hari ni antara buah tangan pemberian parents
terima kasih daun keladi
lain kali bagila lagi... :)


  fruit cake




puding trifle yang tersangatla sedap
tak manis sangat just nice je
masuk dalam fridge sejuk sejuk memang faveret aku ni nyummmsss





souvenier from my students, Aisyah Sofea  yang bercuti ke terengganu
of kosla dia pilih warna pink
cantik sesangat sampai akak kedai makan pun cakap cantik
so dis is my new purse at dis moment
space pun luas siap leh sumbat note book dengan pen sekali dalam ni.hehe




souveniers from my students yang bercuti ke cameron
dapat coklat, fm dengan asam kering epal cameron





ada parents ke sabah and bagi kuih cincin untuk tadika
kuih ni glamer la kot area sana
tapi aku makan satu je, tak suka sangat.hehe





ada parents yang belanja kuih untuk sarapan pagi




kain pasang from parents untuk teacher yang mengajar anak2nya last year
and oleh oleh from indon 
teacher dapat sepaket sorang
dua dua ni aku bagi mak
kalau bagi aku makanan yang pelik and tak tahu rasanya cane aku memang takkan try.hehe


seronok jugak sejak dia aulad pintar ni
asik dapat buah tangan dari parents and students
harga tak penting yang penting tanda ingatan tu
tanda dihargai...

semoga dimurahkan rezeki...


Comments

  1. wahhh... seronok2.. tetiba teringin gak nak jadi cikgu aulad bistari.. huhu~ eh, salammm ziarah kembali ye...

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM