imam hensem, dahlan husin, air sirap, lampu masjid & dot dot dot



Assalamualaikum

jap tadi sampai je masjid tengok ada air sirap kat ruangan depan masjid
wah menarik ni
memang elok sangatla lepas solat leh pekena sirap sejuk segelas
masjid kg aku seumur hidup rasanya tak pernah prepare air sirap
moreh apatah lagi jauhla panggang dari api.huhuhu

then bila naik masjid aku pilih port dekat dengan pintu
tapi sebab saf depan aku kosong aku naikla nak penuhkan
tup tup masa nak start terawikh ternampakla imam muda yang jadi imam terawikh
tengok dari tepi je fuhhhh hensem tak hingat
astaghfirullahalazim....
pergi masjid nak buat pahala, tapi yang dapat dosa
nasib baik tertengok sekali je
kalau lebih dari sekali baru dosa kan? wakaka

masuk rakaat keempat tup tup lampu menyala terang benderang sebelah perempuam
patutla aku ngantuk tak hengat dah lampu tak bukak semua ala ala bilik pengantin baru je suramnya
dah buka semua lampu barula terang bijik mata aku ni

otw balik buat buat tanya suami

aku: b, imam tu muda ke?
suami: mudaaaa....
aku: hensem tak?
suami: hensemmmm..macam dahlan! 

motif tetiba nak kaitkan nama dahlan kenapa?
sajala tu nak mengusik aku
hampeh tol....

ntah hapa hapa la aku membebel malam ni ; p


Comments

  1. hihihi husband kelakar ni kan....mesti keje mengusik je hihi :)

    ReplyDelete
  2. Dahlan tu sbnrnya kite pun crash time diploma, tu yang dia dok usik tu

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM