kena saman di pagi jumaat


Assalamualaikum

pagi semalam tak ada kelas tuisyen
so aku berpakat dengan ticer na nak pergi berurut
so dalam 840 aku suruhla suami hantar sampai ke jelawat
dia just pakai kain pelikat dengan jaket je

lepas drop aku kat pasar kuih suami cakap nak pergi isi minyak jap
lama la jugak aku singgah beli kuih
lepas tu aku jalan kaki ke tempat yang kawan nak pick up
tetiba ternampak ada 3 org polis ke jpj aku pun x sure tengah berdiri tepi jalan
bila aku gerak depan lagi aku nampak motor suami aku
dan dia pun ada bertenggek kt situ

aku terus panggil suami
dia pusing dan bila nampak aku terus tersengih
haaa kan dah kena saman
tula tak pakai topi keledar sangat
nasib baik wallet bawak
kalau tak kena jugak cas tak bawak lesen
then aku pergi dekat suami sambil bisik
nape b nampak dorang tak pusing je masuk parking, kat celah kereta depan deret kedai tu?


suami cakap ingat boleh slow talk

iyerrrrr slow talk la sangat kan
memangla area kg sendiri je pun
tapi dah alang alang terjumpa harusla tambah pendapatan negara kan? huhu



bila aku cakap nak snap gambar suami letak kat insta dia tak bagi.hehehe
tak bagi letak situ kita letak sini ;p







Comments

  1. haha biasa kt kampung jarang nak saman saman ni kan sekali kene hambik huhu

    ReplyDelete
  2. Haihhh...itulahkan dah salah sendiri. Kadang2 dalam taman perumahan je pun nak gi kedai belakang rumah fikir 10 kali nak pakai helmet.

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM