riley maxi dress-navy scarf print

assalamualaikum

minggu lepas aku beli lagi selai dress poplook
tapi tak beli dam web poplook beli yang preloved dalam group tpl
walaupun aku buat payment minggu lepas tapi aku suruh adik tu pos ahad lepas
buat alamat tadika senang dapat terus ke tangan aku
kebetulan je minggu lepas masa dok rilek rilek kat rumah
bukak gruop tpl tengok ada yang nak letgo riley maxi dress
sebab aku dah ada 2 helai penny so kali ni nak try yang jenis lain la pulak
harga pun reasonable so aku terus book




riley maxi dress-navy scarf print size M
harga TPL rm79.00
tapi adik tu letgo kat aku rm55 sajo
memangla preloved
tapi condition memang tiptop 10/10
macam tak pernah guna pun

topnya guna jersey material
skirt pula slinky material
corak tu memang berkenan la sangat
tapi bila aku try bahagian atas tu walaupun longgar sebab bust 44
tapi still nampak macam melekat di badan
bawahnya tang skirt memang ok sesangat
material jatuh, lembut dan best

sebenarnya memang bila tengok gambar aku dah boleh agak material jersey walau ambik saiz L pun mesti nampak macam melekat di badan
disebabkan sekarang ni aku ala ala insaf dah sikit so memang rasa tak manis nak pakai
fikir punya fikir aku cadang nak jumpa tailor yang aku biasa alter baju
nak suruh dia buang top jersey tu bahagian atas dan ganti dengan top yang baru
plannya aku akan beli kain chiffon untuk jahit top yang baru
then cantumkan balik je dengan skirt tu

weekends ni baru nak pergi rumah tukang jahit so biar jelah dulu baju tu terperap dalam plastik.hehehe





Comments

  1. ape website link group tpl tu? saya ada few item poplook nak let go.-aini

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM