cool blog pasir tumboh


assalamualaikum


cool blog dah ada buka satu kiosk di pasir tumboh
dekat je dengan tadika, lintas jalan ke bangunan sebelah
seronok la aku boleh minum ais blended anytime tekak terasa nak.hehehe




baru je beli 2 kali
lime blog dengan yang atas ni sour plum blog
masa aku order dia tanya nak tambah tak
aku cakap taknak sebab tak suka pearl dengan jeli nak yang kosong je
pastu dia suggest suruh tambah creamer denga vanila sebab nak kurangkan masa
aku cakap taknak sebab aku memang nak masam
tak suka yang bersusu berlemak.hehehe
tapi if nak compare, lime lagi masam dan kaw sesangat
memang jadi santapan aku ler tiap tiap hari lepas ni 





kiosknya kecil je tapi okayla
side tepi ada leather seat untuk lepas tunggu order
ada cermin besar boleh camwhore
masa beratur nak order leh lagi jeling jeling cermin hahaha dasar

lagi satu pakcik yang jaga kiosk ni macam ala kelakar
muka pun agak lucu, cakap pun lucu
yang penting peramah dengan customer, tu yang penting :)




Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM