stail aladin-alibaba





assalamualaikum


nak cerita outfit kegemaran aku semenjak dua menjak ni
if dulu aku cerita dah kurang pkai jeans, pants
lagi suka pakai dress
tapi semenjak dua menjak ni aku dah beralih angin pakai seluar aladin/alibaba la pulak
semuanya bermula sejak aku terbeli seluar aladin dalam group preloved
aku beli murah je rm20 termasuk pos
tapi bila dapat je barang tu aku puas hati sangat sebab materialnya best

sebelum ni pun aku dah ada 2 helai tapi yang paras betis jelah
memang aku pakai buat tidur malam je
kainnya sejukkkkk sangat

then, 2 hari lepas aku dah terbeli lagi 2 helai 
tapi yang barula rm20 je sehelai
kalau ikut perangai pentamak aku ni mau je grab semua kaler
tapi aku berfikir dengan waras grab jelah dua helai dulu
next week beli lagi kumpul semua kaler bagi cukupkan
then bolehla aku bergembira belasah pakai seluar ni saja dengan blaus bila keluar.hehehe




seluar aladin
aku pakao hari ni keluar dengan mak ayah
kalau tengok nampak cantik je seluar ni tapi tang pinggang tu aku lipat tapi asik melurut jatuh je
kebetulan je ambik warna ni 
tengok tengok ada match dengan blaus ni
gambar ni aku snap kat cermin besar kat tesco
ada  budak pekerja tesco dok tengok aku wat dek sajo.hehehe




yang ni pulak seluar ali baba
ntah betul ke tidak aku pun tak tahu
tapi akak yang jual tulah yang bagitahu
yang ni bila lipat kat pinggang memang selesa tak ada jatuh jatuh dah
tapi bila tengok dalam gambar seluar aladin lagi cantik kot.hehehe
minggu depan harusla rembat warna lain jenis aladin pulak

lagi sehelai yang aku ada warna fushia jenis ali baba
yang tu aku beli preloved
actually seluar ni made in siam je
kat area rantau panjang banyakla kot 
sebab aku ingat dulu pernah jumpa masa pergi sana
tapi aku beli ni kat pasar pagi je
sebelum ni setiap minggu aku pi pasar pagi dok ushar seluar ni takdela jumpa pulak
tup tup minggu lepas ada
akak tu cakap stok baru datang dari siam
harapnya minggu depan ada lagila
aritu aku dah ushar warna grey dengan coklat
kalau dah takde stok harus menyesal tak sudah.huhu
tapi takpe, boleh je aku drive pi rantau panjang nanti.hehehe
yang penting standby ongkosnya saja dongg.....

till then....daaaaa ;)




Comments

  1. muis,mmg best sluar ni.sy beli kt rantau panjang thn lepas kot.dalam rm17 satu.now ade 3 dah.high five!

    ReplyDelete
  2. wah..mcm menarik jea seluarnyer.berkenan la pulak.nak kena cari ni..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM