salham homestay



assalamualaikum


kursus kali ni kami tinggal kat sri mahligai condominium & townhouse seksyen 9
dekat sangat dengan tempat kursus kat muzium shah alam
mrs boss sewa myvi jugak untuk kami berlima
tak sampai 5 minit dah boleh sampai tempat kursus







yang ni bukan blok tempat kami duduk pun
aku just snap dari dalam kereta masa hari checkout ritu
tempatnya quite okayla
ada pool jugak tapi kami ni bukan nak bercuti  tapi nak berkursus.hehe





Sri Mahligai Townhouse 28-4B (3 rooms) in 2nd floor (RM250-RM300 pernight)


gambar dalam rumah aku malas nak snap
ni ada 2 keping aku tepek aku ambik dari web SALHAM HOMESTAY
acctually tempat kami duduk ni salah satu unit under salham homestay
nak tahu lebih lanjut boleh je klik link 
aku malas nak story.hehe


dalam bilik nilah aku cikji dan asma share katil 3 orang
leen dengan su tidur atas tilam kat bawah
dasar penakut bilik ada 3, tapi 5 orang semua nak tidur 1 bilih.kihkihkih
kebetulan masa kami duduk situ, sliding door dekat beranda rosak
tu yang semua pakat nak tidur satu bilik

yang penting semua lengkap
ada fridge, water heater, oven, sinki dengan pinggan mangkuk semua
dapur je takde so kami tak boleh nak main masak masak
celur megi dalam air panas sudah.hehehe

next time if datang kursus lagi boleh duduk sini je
makcik musalmah the owner tu baik ;)













Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM