TORCH & facebook facelift



assalamualaikum


sebelum ni guna internet aku selesa guna browser google chrome je
tapi hari tu kebetulan masa aku tengah browse internet ternampakla satu browser baru la kot
TORCH
so try la install macam best je
nak download pun senang
aku jumpa dulu pun masa search cara nak download dengan senang dan cepat
if kita install TORCH ni, contohnya kalau nak download video dari youtube, just klik je dekat yang bertulis VIDEO kat atas sekali belah kanan, automatik dia akan terus upload
senangkan? hehe senangla bagi aku







then tetiba 2 hari lepas bila aku klik link ke fesbuk tetiba keluar satu apps facelift
aku pun godek godekla try
dan hasilnya.....






kemain ceria lagi fesbuk ada
aku tukar font, tukar saiz dengan kaler font
masukkan gambar background
image pun aku tukar style pop-up gitu
memang ceriala
takdela boring sangat fesbuk aku.hihihi
cantik menarik tertarik kan?hihi


masa aku tengah update blog ni aku tengah download kindie song old mc donald had a farm ajugak
tetiba keluar notification yng TORCH jugak boleh extract terus video yang kita download
bestkan?
sekarang aku memang set TORCH as aku punya main browser.hehe
apalagi jom sama sama guna TORCH ni..bestttttttt wa cakap sama lu ;p

ni link untuk sesape yang berminat
http://blog.torchbrowser.com/how-to-personalize-your-facebook/

tapi jangan lupa install torch dulu yeeee...

babai...




Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM