bercinta di malam hari



assalamualaikum

semalam belek belek entri lama pasal aku dan suami
terus terfikir..owh dah lama tak tepek cerita pasal aku dan hubby kat sini
seronok baca entri blog sendiri
especially kalau moments aku dengan suami.hihi

sekarang ni dah hampir 3 tahun kawen aku takde anak lagi
so malam malam memang boring sangat sangat
suami pulak tiap tiap malam bukak kedai
7 hari seminggu
kalau dulu adala jugak tutup jumaat atau sabtu
so malam malam dalam pukul 8 lepas suami pergi kedai
memangla aku duduk sorang jelah
selalunya memerap dalam bilik

so tiap malam keje aku on9 jelah
update blog, bukak fesbuk, layan wasap
takpun aku layan movie satu movie setiap malam
lately aku dok layan korea la pulak
layan korea sampai ngantuk pastu terus tidur
sekarang ni aku dok layan drama heartstring

bagi aku bestla citer ni, sebab hero hensemmmm
tu ralit dok layan tiap malam kadang2 tak wasap pun dengan suami
suami pulak kalau aku tak wasap dulu haramla dia nak wasap aku dulu
kadang kalau suami lambat balas wasap dia ingat aku merajuk
padahal aku tak balas wasap sebab dah tidur.kihkihkih
kadang2 dah ngantuk sangat nak cakap gudnite pun malas
aku bantai tidur je terus

bila malam malam macam ni terasa macam dok bercinta la pulak
yelah orang lain malam malam suami ada sebelah
tapi aku dengan suami pulak layan wasap, share gambar
macam tengah bercinta la kan
tapi of kosla time bercinta dulu lagi hebat.kihkihkih
dulu suami masa dok mengorat siap menyanyi dalam telefon lagi 
aduhhh romantis sungguh.....wakaka



wasap malam tadi
saja bakar line.hihihi

teringat pulak jumaat minggu lepas
kebetulan aku tidur dah lewat dalam pukul 12
so bila suami balik pukul 1 tu memangla aku tak sedar
ada ke patut dia dok tercongok tepi katil tersengih nak usik aku
bayangla elok elok dok tidur tetiba bukak mata nampak makhluk tersengih tepi katil
eei memang sengal

memang aku marah sangat masa tu sebab terkejut
aku siap bertempik rasanya marah dia
lepas tu nak tidur dia dok pegang pegang pun aku tepis tepis je, geram...
tak kuasala nak bergurau bewok macam ni
kalau aku ada sakit jantung in sha Allah ke rahmatullah aku malam tu
kurang asam punya suami
esok paginya nak pegi kerja siap gelak gelak kat aku lagi
eei sabarrrrrr sajalah...










Comments

  1. sama perangai mcm suami nik jugak.suka buat terkejutkan org.

    haha

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM