cookies by M.A.C


assalamualaikum

biasa pagi pagi aku adala singgah satu kedai ni nak tapau breakfast
pastu ritu ternampak cookies dari M.A.C ada jugak jual kat situ
first time tengok nampak chocolate chip cookies je
pastu singgah lagi sekali nampak ada jugak cornflakes cookies



aku tak tahula harga sebenar rm berapa
tapi kedai ni jual rm12 satu paket
kalau nak kira M.A.C ni glamerla dengan jual kek
tak tau pulak rupanya ada jual cookies jugak
disebabkan aku ni hantu cookies so terus rembat 2 paket
yelah dah brand tersohor kan, so terus bajet cookies ni rasa dia meletop lerrr

tapi, pendapat ikhlas akulah
 kadang kadang brand konon konon tersohor ni indah khabar dari rupa je
seriously cornflakes cookies ni aku bagi rate 5/10 je
memang tak crunchy pun, first bite terus rasa owh..tak sedap pun
rasa macam membazir je beli, terus takde hati nak habiskan
nasib baik chocolate chip cookies tu agak sedap, memang crunchy
so takdelah frust sangat
tapi still tak leh lawan cookies dari seller2 biasa yang jual homemade cookies ni
lagi sedap lagi puas hati dan memang rasa nak repeat order je

ada sorang seller yang aku dah beli sejak 2,3 tahun lepas jual rm15 untuk satu bekas kecil
tak surela berapa gram tapi rasa cookies dia memang terbaik
so if orang cakap mahal pun tak kisah sebab puas hati
tapi dah lama tak beli sebab if nak beli kena cod dengan kakak yang duduk kl
maybe cuti sekolah hujung bulan 5 ni bolehla order 2,3 bekas
kebetulan akak nak balik kampung

lepas tu sekarang ni jugak aku ada beli cookies dari makcik student
dia stay kl jugak tapi boleh cod dengan mak ayah student ni
satu bekas rm28 tapi berbaloi  sebab biskutnya memang sedap pastu kuantiti maybe cecah 80 keping
penuh satu bekas plastik tutup merah yang tinggi yang selalu orang isi kuih raya tu
ritu beli tapi lupa nak snap gambar
nanti dah habis stok yang M.A.C ni bolehla repeat order lagi

dah tabiat aku ni stok makanan kena ada
if ada bukan makan sangat pun
tapi kalau takde stok rasa macam ish laparnya laparnya nak makan apa ni
tebiattttt dari dulu sampai sekarang.hihihi

oh ya berbalik pada cookies dari Mad About Cake ni
maybe ni kali pertama dan kali terakhir la kot aku beli
tapi tulah, taste masing masing khennnnnn.hehehe






Comments

  1. tak sedap yea.nik pun kalau tak sedap beli skali jea cukup la.kalau sedap harga mhl skit pun sanggup beli..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM