32 sudah.


assalamualaikum.

entri sempena besday.hehe
haihhhhhh 32 sudah. tak tua tak muda. dewasa la kot.
sepatutnya usia ni dah matang, tapi bagi aku, aku ni matang pada sesetengah hal.
sesetengah hal lagi, aku masih muda remaja di hati. kihkihkih

besday tahun ni nothing special.
selalunya suami balik time aku dah tidur dia akan kiss n wish happy besday tapi tahun ni tak.wuwuwu
bila aku tanya, dia cakap mengantuk sangat sangat.
sampai hati!
pagi esoknya baru wish. apa apa jelah laki oi. 

hadiah entah ada ke tidak.
kek entah ada ke tidak.
kad entah ada ke tidak. mengada sangat kan? kihkihkih
tapi dah request nak purse baru. kita tengokla nanti dapat ke idok.huhu

facebook aku pulak aku dah lupa sejak bila aku setting yang tak boleh orang tulis kat wall.
so a few friends dorang pandai je wish kat link blog.hehe
lepas tu baru aku openkan untuk friends.

anyway, thank you for the wish. itu tandanya masih ada yang ingat.
masih ada yang care. masih ada yang anggap aku ni loveable frens.huhu
padahal dapat reminder kat fesbuk kan? tq mark zuckerberg.huhuhu

then dalam group wasap family jelah dok wish.
adik beradik, ipar duai, anak anak sedara.


tq sayangggggggg....tak sabar tunggu cuti sekolah next 2 week. :D

Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM