Chocolate Chip Cookies


Assalam.... 

                                                                                                                        


entri lama dalam draft.
antara choc chip cookies kegemaran aku.
first time beli masa tu dengan stranger entah macamana terjumpa iklan di fesbuk kot.
masa tu yang jual cookies ni akak kepada bf-nya yang buat.
sampai sekarang walau dia dah kahwin dengan orang lain, still boleh beli cookies ni.
disebabkan dia dah masuk dalam list fren fb, so anytime nak boleh je order.
selalunya aku beli bila kakak yang stay usj nak balik kampung.
so akan di cod ke rumah kakak je n akak akan bawak balik.
if pos, konfem hancus kot.

dari dulu sampai sekarang, kualiti maintain je.
aku suka cookies ni sebabnya dia tak manis sangat and ada rasa pahit pahit coklat tu.
disebabkan nipis so memang dia crunchy.
semua orang yang pernah makan cakap cookies ni sedap.
selalunya aku order paling sikit 2 balang.
buat kunyah kunyah kejap je habis.
disebabkan aku selalu order, akak pun pernah order sekali.
dia cakap bila makan habis 1 balang terus cirit birit.kahkahkah.

mungkin raya nanti akan order lagi.
bukan nak hidang raya pun, tapi selalunya if raya, mood nak makan biskut tu lain la sikit dari hari biasa kan?
 latest yang aku beli last year rm17/jar.
tahun ni tak tahula kot makin naik harganya.




Comments

  1. i also like cookies.
    lucky me i hav hosmet who work as a lecturer in culinary.
    stiap ade kelas buat cookies sebalang bawak balik ke aku..hehe.
    and generally aku yg akan abeskan.
    dan aku tengah tggu semangat nak buat sndiri cookies ni.
    tgk org buat senang je weyh..
    jom lah sama :)

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM