Cuti wesak

Salam. 

Minggu alhamdulillah cuti weekend 3 hari. 
Tapi aku hr isnin kena bawak ayah g husm so cuti jadi 4 hari. 
Alhamdulillah jugak semalam tetiba hujan turun kat area rumah ni. 
Pagi tu tersedar hujan lebat sampai ke subuh. 
Tapi menjelang tengahari panas terik sanpai ke petang. 
N hari ni walaupun tak hujan tapi cuaca mendung. 
Best je dapat lepak depan tv layan movie. Kihkihkih

Hari ni walaupun pagi aku dah makan pulut tapi dalam pukul 1130 aku dah masuk dapur. 
Buat sayur campur, goreng kunyit ikan tongkol, goreng ikan masin n buat telur mata kuah kicap. 
Dalam pukul 12.30 dah lunch. 

Plannya malam ni baru nak balik rumak mak. 
So hari ni layan movie jelah dulu. 
Petang sabtu macam ni memang takde cite best dah. 
Semua cite sepanjang minggu aku dah tengok ulangan. 
Untuk hujung minggu memang dah standby movie siap siap. 
Semalam aku layan gods of egypt. Gambar cantik dah 1080p tapi subtitle la pulak buat hal. 
Rasa macam testing kat pc dah okay. Huhu frust. 

La ni tengah melayan london has fallen. 
Nasib baik ada subs. 
Cite actually lebih kurang sambungan dari olympus has fallen la ni. If dulu whitehouse kena serang. 
Tapi dalam movie ni president usa ke london n london diserang. 
So storyline macam biasalah, hero nak survive dengan president us. 
Aku kalau action movie macam ni memang faveret sangat sangat. 
Bila layan je adrenalin tu rasa membuak buak. 
Berdebor dah macam aku ada dalam cerita tu. Kihkihkih
Tapi yang spoilnya cite main kejap sangat. 
Sejam setengah je. 
Kejap je rasa tengok dah habis. 

Bukan nak berlagak tapi kalau melayan drama especially melayu konfem aku tertido di petang yang membahagiakan ni. Huhu

Okla tu je bebel. Tata. 

Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM