2020.


Assalamualaikum.

Tengok kejap tadi, last date update blog 17.6.2019.
Alahhhh..baru 6 bulan lebih je tak update, tapi rasa lama bebenau tak membebel kat sini.hihi
Insha Allah..tahun ni dah bertekad nak kembali aktif menulis.
Sebab for me, menulis ni macam aku bercerita, tanpa perlu fikirkan penerimaan orang.
1 cara nak releasekan tension.

Walapun hidup aku takdelah segempak dan best mcm orang lain..tapi I am what I am.
Bahagia dalam lingkungan aku yang tersendiri.
Bahagia dengan cara sendiri.
Aku bersyukur je dengan perjalanan hidup sehari hari.
Tak lebih dan tak kurang juga dari orang lain.

Rasanya banyak sangat benda nak bercerita.
Tapi asyik tertangguh.
I sebabnya..bloggeroid apps di telefon..sekarang dah tak boleh update gambar directly.
Geram je. Terus potong stim nak upload.

Aku ni jenis visual person.
Suka update blog bergambar. Macam boring je nak menulis sajo.

Tapi untuk hari ni..malas nak cari gambar dalam telefon.
Belum plan betul2 apa content untuk my blog this year.
Rasa nak masukkan juga content untuk movies dan drama tv yang aku tonton.
Kena buat slot 2x seminggu kot.
Slot koleksi cerita Muis pun dan lama tak update.
Berlambak lagi koleksi cerita yang aku tak share kat sini.

Ya Allah..berilah aku mood untuk selalu menulis blog malam malam sebelum tidur. Aminnn.

Jumpa lagi uols. Mmmmuahhhh


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM