ramadhan kelima



hari ni berbuka di kfc kubang kerian
tak hepi!
tak puashati!
tak berbaloi!
i am one unsatisfied customer again..huhuhu

aku order ini!. 





tapi yang datang ini!


presentation tu of coursela tak akan sama
yang tu okla memang boleh diterima
sebab apa ada pada rupa
tapi rasanya! 
rasa hampeh
tak sedap!
bun butterscotch keras macam roti dah 3 hari masuk angin
tengok je dari gambar dah boleh tahu
n aku punya beverages pun tak penuh dalam 2inci lagi compare lebihan gelas dia tu
sungguh tak patut
so at then spot aku suruh tambah situ jugak!!
hambek ko...

actually aku memang dah lama bengang dengan kfc kubang kerian ni
services macam hapa hapa ntah!!!!!
dah dua kali aku punya takeaway from drive thru tak cukup macam apa yang diorder
n dia punya kualiti rasa memang hampeh kalu nak compare dengan kfc tempat lain
memang kalu tempat makan last choice la antara sume fastfood yang ada area situ..

memang la aku tak puasa
memangla aku tak lapar macam orang lain yang puasa
tapi aku still berhak dapat something yang berkualiti 
baru berbaloi baloi dengan duit yang aku bayar
haaaiiiiihhhhhh geram!!!!!





Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM