kurma oh kurma



assalamualaikum


sunat berbuka dengan buah kurma kan?
ikut sunnah nabi
tapi aku memang tak gemar sangat buah kurma
kalau makan pun mesti tak habis sebiji
kadang kadang aku gigit aku luahkan balik.hehe

sebab tu kalau masuk ramadhan je aku memang tak kisah nak beli kurma
kalau beli pun untuk mak ayah je
ada ke takde kurma memang takpe
sampai macam tu sekali
teruk betul la perangai

latest ni kan ada kurma dengan badam, kurma bersalut coklat
nampaknya kena beli yang macam tu pulakla
lagipun aku penggemar kacang
patut beli kurma almond la kot
try tengok macam mana
leh masuk tekak ke tak nanti :)


pic from this blog


nampak macam sedap
tapi canela gabungan 3 rasa coklat, kurma dengan almond?
adakat extra niceeee
atau
adakah bakal membuatkan aku loya tekak?hehe





Comments