welcome september



assalamualaikum

dah masuk bulan baru pun
lagi 3 bulan dah nak beralih ke tahun baru
rasa tak sabar pulak nak masuk bulan september ni.hehe
sebabnya tak sabar nak tengok rancangan tv yang best bestla

kalau ikut preview di starworld
bulan september ni akan start masterchef us season 3
wuuhuuu tak sabar sungguh
kalau iktkan memang dah ada pun di youtube
tapi feelnya lain kalau tengok di tv.hehe
channel axn pulak akan start the voice season 3
malam ni pulak tak sabar nak tengok sambungan immortal at channet 133

bagi penggila tv macam aku ni
benda benda macam ni pun memang boleh buat aku hepi
kalau aku tengah badmood pun,
fikir pasal rancangan tv best yang aku boleh tonton,
sekelip mata aku boleh jadi okay balik
kalau difikri macam tak logik je
tapi itulah aku

pendek kata kalau diberi pilihan antara tidur dan tengok tv
aku pilih tv lagi
kalau astro terlambat bayar pastu kena potong memang aku bisingla dengan encik suami
memang aku paksa suruh pergi bayar terus kat petronas
kena pulak kalau operator astro yang cerewet nak buat penyambungan semula
memang aku sanggup bertekak di telefon.muahahaha
sengal aje
 
 

 
tak sabarrrrrrrnyaaaaa :))))))
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM