i love suri hannah bt tom cruise



assalamualaikum

kerana dilanda kekecewaan bulan ini
termiss pulak kat anak anak sedara
especially dis budak tecit



daughter of my beloved sister cikgu isroha
suri hannah mohd fadzlin
ingat anak tom cruise je ke nama suri?hehe

tak penah diperkenalkan lagi in my blog
give birth on my bertandang day
2 hari lepas me and her mother punya wedding date

jarang jumpa sebab dia bermastautin di kl
my sister pun jarang balik
kalu school holidays my BIL pulak yang busy semedang



cik inie yang excited
suri dok layang pung.huhu
yelah dah cik inie pegi kacau dia tidur.hehe





nak timang anak sendiri takde rezeki lagi
cik inie timang suri la dulu ye.huhu




nak tangkap gambo saye la tu, maleh ar




baik saya main mende ni saje




kalau buat muka buruk ni mesti cik inie takut.hihi




comel sangat ke saye ni?
janganla, saya malu tau




grrr dahla tangkap gambar saya ni
saya bukan suri anak tom cruise la




hmmm lantak ko la cik inie
kamera kamu bukan saya punya






eh pegi snap gambar saya makan nasi kerabu pulak
muka fresh je tanpa bedak.hehe
mulus dan suci gituuu





 ehem, sedapnya mintak cikit cik inie





suap saya la pulak
tak tengok ke mulut saya ternganga ni?


makin besar makinla comey
saya jugak yang kempunan lagi,huhuhu
takpe, rezeki di tangan tuhan redho sajalah :(



Comments

  1. alerrr my baby..lain nyerr muka time nih..bape bln ek suri masa ni?

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D