31-03-2013




Assalamualaikum


lama tak update blog
patutla aku tension memanjang lately.hehe
iyela tu padahal tension sokmo je pun

actually banyak benda nak di blog kan
tapi mood tu tak datang
malassss je rasa
makan je rasa rajin.hehe
ni tak lain tak bukan mesti PMS yang nak buat hal ni
konfem!!!

hari ni hari terakhir bulan mac, birthday kakak aku
kalau aku lahir awal bulan, kakak aku pulak lahir akhir bulan
1hb dengan 31hb..
beza tahun saja..kerja tuhan semua tu.hehe

so dekat blog ni aku nak ucapkan selamat hari lahir yang ke 31 kepada
kakak kesayangan aku
cikgu isroha..semoga tahun ni dia akan lebih gembira, lebih kaya and lebih kurus.wakaka
and satu lagi semoga lebih ramai anak
so beranak la cepat cepat bagi suri hannah tu adik
asik nak buat perangai je
dah jadi kakak dia matured la kot.hehehe

so last week cuti sekolah dia balik kampong
sebelum balik hari tu dia cakap nak belikan kek untuk celebrate besday aku 
dengan besday anak sedara kami yang lahir 13 feb haritu
so aku on sajalah





Tersilap pesan
Patut suruh adik ipar belikan black forest cheese
Yang ni black forest biasa, kureng sikit
Ada jugak pizza and satay..
Wah, dua kali sambut besday pulak saya tahun ni
Apapun, seguni thank you untuk my sister ni
Dahla siap dapat ‘hadiah’ maxi dress dari poplook lagi
Hadiah yang dijual dengan harga RM30..
Apala dengan adik pun nak berkira
In sha Allah, saya taknak bayar.wakaka
Nasib la dapat adik macam aku ni ;p


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM