from langkawi with love


assalamualaikum

mak dah balik selepas seminggu ke kl
so dah seminggu la jugak aku berkampung di rumah mak
bila nak balik malam tadi mak cakap barang banyak gila macam duduk sebulan.huhu
nasib muat nak masuk kete suami,wakaka

aku punyala dok tertunggu tunggu mak balik
bukan rindu mak ayah sangat pun
bukan rindu nak balik jumpa mentua pun
bukan rindu nak balik tidur kat bilik sendiri pun
tapi sebab nak benda ni



amboi lagi seminggu nak genap 2 tahun aku kawin
baru sekarang dapat wedding gift.huhuhu
sedih sungguh rasanya
apapun, better late than never
hershey's nugget tu pulak aku kirim je
kirim mulut bukan kirim duit,wakaka


anyway, tenq to my sista mommy suri hannah si cute mute
berapa dengan pinggan mangkok baru ler kite tahun ni,hihihi
anyway, comey la jugak corak tu sebab aku tak minat bunga bunga sangat
terima kasih daun keladi
len kali pergi nak kirim lagi ;)







Comments

  1. wah..wahhh...seronok sakan ye.. dpt wedding gift best tu..sure sedap makan lepas ni . hee

    ReplyDelete
  2. selalu kalau singgah langkawi bedal coklat je..muahahaha..

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D