tok aman bali beach resort D1: dinner time



assalamualaikum


dinner malam semalam
dalam pukul 6 40 suami dah ajak pergi makan
dia lapar sebab kat ofis tengahari tak makan
aku pulak singgah tadika dah bedal nasi minyak sepinggan
balik singgah rumah mak makan nasi lagi sepinggan sebab mak buat ikan singgang
otw balik dari rumah mak ke seneng sebenarnya dah plan nak beli megi sup
tapi nasib baik kansel
sampai seneng makan pulak kek coklat satu bekas
sampai TABBR aku ngap makanan dala
m goodies bag
masuk bilik aku ngap pulak megi cup.hehehe
musim hujan kan harusla lapar sentiasa
tambahan pulak dah nak period memang selera aku jadi besar
dari double chin dah jadi triple chin.huhuhu


makan minum untuk JANM kelantan disediakan kat Senja Thai Restaurant
selain tu jugak TABBR ada Sutera Bayu Cafe
orang lain mengusung anak
aku sorang je mengusung tab dok snap gambar lauk pauk.hahaha
sampai ada akak tegur ambik gambar buat apa, ambikla nasi.hihihi
masa teman suami ambik nasi aku snap la gambar dulu.hihi



table desert aneka kek, kuih dengan buahan
aku just ambik  5 potong honey dew, half oranges



roasted chicken
tak sedap bagi selera aku agak tawar
kalau ada sos maybe okay
aku just ambik sesudu je lebih kurang




sweet sour fish
ikan tenggiri kot 
sedap, tapi aku just ambik sepotong je




roasted beef with mushroom sauce
macam biasa agak tawar bagi taste aku, 
yang kenal aku tahula aku suka macamana.hehe




sayur campur
best sebab sayur fresh tak overcooked tapi rasa kureng
and sayur potong besar gedabak
kobis bunga dengan brokoli tu memang dia patahkan ssatu pohon kecik kecik
takde potong potong dah.huhu
potong stim aku nak makan




sambal sotong
bolehla tahan nasib baik tak pedas sangat
aku just ambik 2 potong je
jangan membazir.heheheh





ada kerabu bilis, coleslaw dengan sambal belacan, budu n ulam ulaman
suami just ambik salad, timun dengan sambal belacan, buda takdee
wahh mentang datang resort terus lupa diri ye padahal kat rumah tiap hari bedal budu je wakakaka

maapla ye semua gambar tak sharp, nak cepat.hehe




pinggan aku.
nasi banyakkkkk
tapi sikit je tak habis, 2 ketul.hehehe

ada lagi satu fishball soup dia sedapp
kena ngan selera aku
tapi aku share saja dengan b
nak habiskan semua ni pun mengah jugak dibuatnya
maklumla tangki kecik
pastu kejap je lapar balik
aku ni jangan di ajak makan buffet, membazir je..


okayla till next entri pulak
malam esok dinner dengan persembahan katanya ada bbq
tahun lepas siap dengan kambing bergolek golek
tahun ni tak tahula apa pulak binatang yang bakal digolekkan..huhu





Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM