night circle restaurant



assalamualaikum


balik dari sacc mall kami singgah makan kat night circle restaurant shah alam
kebetulan terjumpa masa nak cari farmasi
nampak orang macam ramai je sedapla kot
kebetulan lepas kami sampai hujan lebat, syokla dapat bersantai sambil makan kan
speacialty kat sini bubur nasi la kot




 bermacam macam pilihan lauk
dalam menu rm3 each





aku ambik 3 lauk je
acctually bukan lauk sangat kot
biasalah aku makan bubur kena ada telur masin dengan kacang pastu tambah ikan masin jugak
tapi ikan masin tu macam tak seswai je potong panjang panjang
better potong dadu lagi senang nak makan.hehe
sesuka hati aku je kan nak komplen


bubur ni sebenarnya lagi elok makan share just ambik lauk serba satu
if makan sorang memang tak habis
semangkuk bubur tu banyak gila bagi aku boleh buat 2x makan
maklumla tangki kecik je
tapi aku biasalah if tak habis tapau bawak balikla.hihi
tapau lauk je dari membazir kan
memang muka tak malu.hihi
tapi apa nak malukan dah kita bayar je pun, bukan mencurik
prinsip aku ni yer jangan nak main main
tapi kesimpulannya nasi air made in kelantan lagi best
bubur ni macam nasi lembik dengan lauk je gitulah kekdahnya
kan dah kata baik hujan batu negeri sendiri





then aku tapau jugak chicken chop rm10.00
blackpeper sauce dia macam best la jugak cuma tepung ayamnya tak best
so aku makan isi ayam je
fries pun jenis crincle cut tapi brand murah kot
tak sedap.hihi


okla, tu je nak cite, daaaaa




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM